Ehsaas Portal 8171| Ehsaas program registration 2023 | Ehsaas Online Registration | Ehsaas 14000 احساس پروگرام 8171


ehsaas program cnic check online

آپ احساس کفالت پروگرامکے تحت حکومت پاکستان کی جانب سے جو 14 ہزار کی امداد مل رہیہے وہ آپ کیسے حاصل کریں گے اس ویڈیو میں میں آپ کو بتاؤںگا کہ آپ اپنا چیک کیسے کر سکتے ہیں کہ آپ کو بتایا کہآئی ہوئی ہے یا نہیں آئی ہوئی دوسرے یہ کہ اگر آپ کہا جاتاہے کہ آپ اہم نہیں ہے تو اس صورت میں آپ کیا کریں گےتو آپ کا جو بھی سوال ہے انشاءاللہ اگر آپ یہ پوری ویڈیو دیکھیںگے تو آپ کو جواب میں آپ کو جواب مل جائے گا جو آپنے ویڈیو کال پر دیکھنا ہے اور غور سے دیکھنا ہے جو اسٹیٹ میںیہاں پر ہوں آپ نے وہ کرنے ہیں اس کے بعد انشاءاللہ آپ لوگوںکو بھی امداد ملے گی یا نہیں یہ احساس کفالت پروگرام کے تحت بچوںکی ہدایات کے بارہ ہزار والا ہے دو دفعہ ملا ہے لیکن اس وقتپاکستان کی طرف سے یہاں مراد بنا کر چودا کر دی گئی ہے اسبار بھی آپ کو ملے گی اگر اس بار آپ کو نہیں ملے گیآپ نے کیا کرنا ہے اگر آپ کو پہلے کبھی امداد نہیں ملی توآپ نے کیا کرنا ہے کہ آپ کو امداد کو ملے تو اسے یہویڈیو آپ نے اینڈ دیکھنی ہے تو سب سے پہلے تو آپ لوگوں نےچیک کرنا ہے کہ بتایا نہیں آئی ابھی تو آپ کیسے چیک کر سکتےہیں یہ چیک کرنے کے لئے کوئی بھی آپ کا کوئی بھی باہر ہےآپ کیسے ہیں آپ گوگل اوپن کرتا ہوں تو گوگل اوپن کر کے آپنے یہاں پہ سرچ کرنا ہے کاسی پاکستان اسکاٹ لینڈ کو ویزا جاری ہےجو پہلا لنک حساس ایکس واٹس اپ ڈیٹ کرنا ہے جیسے یہاں پہ کلککریں گے تو آپ کے سامنے اس طرح کا انٹرویو انہوں آئے گا سبسے پہلے تو آپ نے چیک کرنا ہے کہ آپ کی امداد آئی ہوئیہے یا نہیں آئے گی تو چیک کرنے کے لئے آپ سے پہلے اپناشناختی کارڈ نمبر لکھنا ہے تو اگر آپ کے پاس اس طرح کا پہلےسروے ہوا تھا اور آپ کے فاصلے پر موجود ہے تو اس پر پانچنمبر دیا وہ نمبر آپ لکھنے میں آپ کے پاس ہی موجود نہیں ہےتو اس صورت میں آپ یہاں پر کیا کریں یہاں اپنا شناختی کارڈ نمبرلکھیں جیسے یہ ایک شناختی کارڈ نمبر لکھ دیتا ہوں میں نہیں لگانے اوریہ آپ نے نمبر لکھنا ہے نمبر اپنے بیان سے لکھا ہے نمبر آپنے صرف وہی لکھنا ہے جو نمبر آپ نے سروے کے ٹائم پہ دیاتھا جو نمبر نمبر پر پہنچ گیا تو پھر پہلے آپ کے پاس جسنمبر سے میسج آیا تھا اسی قدر کی نگاہ سے کہ آپ کی آمدہوئی ہے تو وہی والا نمبر آپ نے یہ آپ لکھ میں جو پہلےیہاں پر دیا ہوا ہے آپ کا گی تو میں نے یہ لکھ دیااس کے بعد آپ نے یہ والا کوڈ یہاں پے لکھنا ہے یہ اسکولمیں جو بھی ہوگا آپ کے پاس ایک مختلف وغیرہ نہیں ہوگا آپ کےپاس آؤں گا تو آپ نے لیکن جو آپ کی سکرین پہ آ رہاہوگا یہ آپ میرے پاس آ رہا ہے 36 زیرو تو یہ لکھ کےاس کے بعد آپ یہ معلوم کریں کہ اس پر کلک کرنا آپ سےکر رہے ہیں جس میں آپ کو کال کر رہے ہیں تو آپ کےسامنے اسی طرح کھائے گا بھی میرے پاس آ گیا کہ قرآن شریف کانمبر درست نہیں ہے تو میں شناختی کارڈ نمبر دوبارہ چیک کرتا ہوں جییہ آپ غلط لکھا ہوا ہے میں نے یہاں منتقل کر دیا ہے تودوبارہ سے میں یہاں پے کو لکھوں گا 336 زیرو یہ میرا میرے پاسلے آیا کیونکہ میں نے اتنا ہی غلط لکھا ہوا تھا میں معلوم کرتاہوں دوبارہ جی تو میرے پاس آیا ہوا ہے کہ آپ احساس کفالت پروگرامکے لیے اہل نہیں ہے تو یہ آپ اس بات سے دو صورتوں میںاس کا ایک صورت تو یہ ہو سکتی ہے کہ یہ جو شناختی کارڈنمبر میں دیا ہوا ہے یہ ایک مرد کا ہے تو یہ جو بندہمل گئی یہ صرف خواتین کو مل رہی ہے جو شادی شدہ خواتین کےلیے امداد مردوں کو اس بار یہ پیسے نہیں مل رہے تھے وہ مردہی تو اپنا شناختی کارڈ نمبر کس نے کہا صورت میں آپ کو بھیآئے گا کہ آپ احساس پروگرام کیلۓ اہل نہیں ہے اور اگر آپ خواتیننے آپ کا نمبر ملاتے ہیں یہ آپ کو شاہ خرچ کرتے ہیں اورآپ کے پاس بھی یہی آتا ہے کہ آپ احساس کفالت کے لیے اہلنہیں ہے تو صرف اپنے آپ کیا کریں گے اگر آپ کہا جاتا ہےکہ آپ اہل ہیں تو پھر آپ کے پاس میسج بھی آئے گا اورآپ کے پیسے بھی آپ کے قریب ویڈیو سینڈ کروں گا جہاں سے پیسےمل گئے ہوں گے آپ کو وہاں سے یہ پیسے مل جائیں گے اگرآپ کہا جاتا ہے کہ آپ اہل نہیں ہیں تو اس صورت میں آپنے کیا کرنا ہے آپ خواتین نے آپ کی شادی شدہ ہیں بجلیاں ہیںقحط ہیں یا نہیں ملے تھے تو اس صورت میں اگر آپ کہا جاتاہے کہاں پہ نہیں ہے تو پھر آپ نے کیا کرنا ہے تو پھرآپ نے ہمیں یہ ایک اور شناختی کارڈ نمبر لکھتا ہوں اور پھر آپکو دکھاتا ہوں میں اک خواتین کا یہاں پر شناختی کارڈ نمبر لکھتا ہوںیہ میں نے لکھ دیا آپ نے بھی ایسے ہی نمبر لکھنا شروع خواتینکو لکھنا جو خواتین شادی شدہ ہیں تو یہاں پے میرے نمبر لکھا ہواہے پہلے سے آپ کا جو بھی نمبر تھا میں وہ لکھنے میں دوبارہسے کو لکھتا ہوں کہ میرے پاس یہ کہا ہے آپ کے پاس یہایسا نہیں ہوگا کہ پاس مختلف افراد مختلف ہوگا کوئی اور ہو گا تومیں یہاں پر ہوں اور یہ بھی معلوم کریں بالکل جیسے یہاں پر کلککیا میں نے تو یہاں پر بھی یار آئے آپ احساس کفالت کے لیےاہل نہیں ہے اگر آپ کے پاس بھی ہے تو اس صورت میں آپکو کیا کرنا چاہیے اگر آپ یہاں پے نیچے دیکھیں تو یہ آپ یہسارا اطلاع صرف شادی شدہ خواتین احساس کفالت کے لئے اہل ہو سکتی ہیںاگر آپ کے درمیان میں کوئی اور شادی شدہ خواتین خاتون موجود ہے اسکا اندراج اپنے قریبی احساس رجسٹریشن سنٹر کا احساس رجسٹریشن سنٹر کے پتے کاپتہ اس لنک پر موجود ہیں کہ جو سینڈ کروں گا اس کا پتہان کا ڈریس اس لنک پر موجود ہے اس لیے آپ نے کرنا ہےجیسے آپ نے اس لنک پر کلک کریں گے جیسے آپ کے سامنے اسطرح کا انٹرویز ا جائے گا وہ آپ کے سامنے جیسے انتظار کرنا پلیزجواب دے سکتے ہیں کہ یہ ایڈریس دیے گئے ہیں ان کے جوابات ہیںان کا یہ ایڈریس کیا ہوا ہے اس میں یہ دوسرا انسان اور ایبٹآباد سے لوگ نہیں جا سکتے ہیں اسی طرح جیسے اونٹ کا یہاں پہدیا ہوا ہے یہ بہت سارے ہی تو ہیں آپ کو ایسے فائنڈ نہیںکر سکیں گے ایسے نہیں ڈھونڈ سکیں گے ان کو منانے کا آسان طریقہیہ ہے کہ آپ جو بھی ڈسٹرب ہے آپ نے وہ سلیکٹ کرنی ہےجیسے ہماری ڈسٹرکٹ لودھراں تو میں حاصل کر لیتا ہوں یہ ہے آج آپجو بھی ڈسٹرکٹ ہے لیکن پھر بھی آپ کی حاضری آپ کو حاصل کرنایہاں سے اور یہاں پر سرچ پہ کلک کرنے سے آپ اس ربط پرکلک کریں گے تو ڈسٹرکٹ لودھراں میں اب مجھے وہ بتا رہا ہے کہیہ تین پلیز گیم ان سینٹرز پر جاتے ہیں آپ اپنی شکایات درج کرواسکتے ہیں آپ کو جو بھی مسئلہ ہے آپ کہاں ہے کہاں پہ نہیںہے تو آپ نے ان سے اس پر جانا ہے اور وہاں پہ جاکےاپنی شکایت درج کروا سکتے ہیں ان میں جو آپ کے نزدیک ہوگا جیسےمیرے نزدیک یہاں سے یہ والا ہے تو میں اس ایڈریس پر چلا جاؤںگا یہ اگر ایسا ہوا ہے اس ایڈریس پر میں جب جاؤں گا تووہ بیٹھا ہوں گے ان کو میں نے بتانا ہے کہ جو مجھے ملیتھی اور اس بار میرا حمل نہیں ہو یا مجھے پچھلی دفعہ بھی امدادنہیں ملی تھی اور اہل نہیں ہوں تو آپ میرا یہ جو ڈیٹ ہےوہ درج کریں تو وہ آپ کا ڈیٹا درج کریں گے امید کرتا ہوںیہ بات آپ لوگوں کو سمجھ آگئی ہوگی اگر نہیں آئی تو اس ویڈیوکو دوبارہ دیکھ سکیں اس کے علاوہ ایک اور بات سچ ثابت ہوگئی ہےمعین سے وہ میں آپ لوگوں کو یہاں پر بتا دو کہ اگر آپکو جاتے ہی امراض میں نے آپ کو کہا جاتا ہے کہ آپ اہلہیں لیکن آپ گھر پر جاتے ہیں تو آپ کہا جاتا ہے کہ آپکے فنگر پرنٹس مسئلہ مسئلہ ہوا ہے آپ کا نہیں آرہا یا آپ کاکوئی اور مسئلہ ہے آپ کا شناختی کارڈ نمبر غلط ہے یا کوئی اورہے تو وہ کرنے کے لئے آپ نے کیا کرنا ہے آپ یہ دیکھیںشکایت درج کروائی آپ جیسے کلک کریں گے تو آپ کے سامنے حرم ہوگایہ آپ کی جو بھی قسم کی شکایت ہے انگوٹھے کے نشان کی شکایتکٹوتی اکاؤنٹ بلاک سے مطلب پیسے لینے جاتے ہو آپ سے کٹوتی کر لیجاتی ہے یا کوئی کوئی بھی ایسے مسئلہ ہوتا ہے تو یہ آپ یہبھی ہوئے ہیں جن میں سے کوئی مسئلہ ہے تو پھر آپ ان میںسے کوئی ایک کلک کریں گے اگر کوئی اور مسئلہ ہے تو آپ گھرپر کلک کر دیں گے اگر ان میں سے کوئی مسئلہ ہے تو آپکو انگوٹھے کے نشان نہیں آرہی ہے تو آپ فیصلہ کر لیں گے یہآپ اپنا نام لکھیں گے جو بھی شناختی کارڈ نمبر نام ہے آپ کاٹھیک ہے اردو میں لکھنا چاہیئے جس میں وہ آپ کی مرضی ہے یہآپ اپنا شناختی کارڈ نمبر لکھیں گے یہ آپ اپنا موبائل نمبر گے اوریہ اپنی شکایت جو بھی آپ کی اس کی تفصیل لکھیں گے مدرجہ سےانگوٹھوں کے نشانات شکار تھا بلکہ میرے انگوٹھے کے نشانات نہیں آرہے ہیں اگرآپ کا بیٹا غلطی کر لی جاتی ہے تو یہ آپ نے کیوں کہمیرے اکاونٹ میں سے اٹھ کر لیتی ہےمجھے آدھے پیسے دی جاتی ہے 14ہزار روپے مجھے 12000 دیے گئے ہیں تو اس میں کوشش کرتا ہوں کہآپ لکھیں گے اور اس سے جمع کروا دیں گے تو اس صورت میںآپ اپنی شکایت پائی گئی ہیں برائے مہربانی پورا نام کیا ہے تو نہیںآپس یہ پڑھا لکھا نہیں ہے اس لیے یہ ہے آپ جمع کروانے پرجمع کرنا ہے جیسا کہ آپ کی شکایت درج ہو جائے گی تو یہتیاری ویڈیو امید کرتا ہوں آپ لوگوں کو سمجھ آگئی ہوگی بات اگر نہیںآئی تو آنکھوں میں پوچھ سکتے ہیں ان شاء اللہ آپ کو جواب دینےکی کوشش کریں گے تو چینل کو سبسکرائب کر دیں اور ساتھ میں دیےگئے بیل کے آئکن کو بھی بحث کرنے تاکہ جب بھی ہم اس کایقین پر میٹھے ویڈیو اپلوڈ کریں تو اس کا نوٹیفکیشن سے پہلے آپ لوگوںتک پہنچے لیکن اس ویڈیو میں اور میری تنہائی .

In this article we try to give details answer to these queries ehsaas rashan program

ehsaas rashan program online registration

ehsas rashan program registration 2023

Ehsas rashan program code

ehsaas rashan program 12000

ehsaas rashan program registration

 

FAQ:

ehsaas rashan program online check

ehsaas rashan program check karne ka tarika

ehsaas rashan program status check

how to check ehsaas rashan program

how to apply for ehsaas rashan program

how to register ehsaas rashan program

how to apply ehsaas rashan program

 


Post a Comment

0 Comments